Correction: New York Times-Board story

Print
Email
|

Associated Press

Posted on June 22, 2012 at 11:00 AM

Updated Friday, Jun 22 at 11:01 AM

NEW YORK (AP) — In a June 21 story about The New York Times Co., The Associated Press erroneously said The New York Times newspaper had 472,000 paying digital subscribers. That figure, however, includes 18,000 digital subscribers to The Boston Globe, which is owned by The New York Times Co. The correct figure for the Times is 454,000.

Print
Email
|